شما اینجا هستید
اجتماعی » آینده روشنی برای دختران فوتبالیست کُرد می‌بینم

مربی تیم ملی فوتبال بانوان زیر ۱۷ سال با بیان اینکه استعدادهای بسیار خوبی بین دختران فوتبالیست کُرد وجود دارد، گفت: آینده درخشانی برای این استعدادها می بینم.

آیناس آراسته نژاد در حاشیه برگزاری طرح استعدادیابی دختران نوجوان فوتبالیست در کرمانشاه اظهار کرد: این طرح در حال حاضر به میزبانی باشگاه آرش و با حضور تعدادی از باشگاه های فوتبال استان در شهر کرمانشاه در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: در این طرح تاکنون حدود ۵۰ دختر فوتبالیست را از باشگاه های مختلف کرمانشاه ارزیابی کرده ایم که از بین آنها حدود ۲۰ نفر انتخاب شده اند.

مربی تیم ملی فوتبال بانوان زیر ۱۷ سال گفت: هرچند طبق برنامه استعدادیابی فدراسیون برای سال‌جاری باید استعدادهای محدوده سنی یازدهم دی ۱۳۸۴ تا یازدهم دی ۱۳۸۶ را ارزیابی می کردیم،‌ اما باتوجه به احتمال تاخیر در برگزاری رقابت های جام ملت های آسیا در شهریورماه، محدوده سنی استعدادیابی را حدود یکسال افزایش داده ایم تا دچار مشکل رنج سنی تیم ملی نشویم.

وی تاکید کرد: در برنامه استعدادیابی کرمانشاه دختران فوتبالیست بسیار توانمندی را دیدم، بگونه ای که از توانایی های تعدادی از آنها شگفت زده شدم.

آراسته نژاد ادامه داد: باتوجه به برنامه های استعدادیابی که تاکنون در غرب کشور داشته ایم، آینده روشنی را برای دختران فوتبالیست کُرد می بینم‌.

وی با تاکید براینکه در حال حاضر هم تعدادی از دختران فوتبالیست کرد در تیم ملی جوانان حضور دارند، گفت: آرمیتا محمدخوانی راد و غزل مرشدی نیکنام دو دختر کرمانشاهی هستند که هم اکنون تیم ملی نوجوانان کشورمان را در تورنمنت کافا تاجیکستان که در حال برگزاری است، همراهی می کنند.

مربی تیم ملی فوتبال بانوان زیر ۱۷ سال در بخش دیگری از این گفت و گو در خصوص وضعیت فوتبال بانوان در ایران هم گفت: متأسفانه طی سال های گذشته مسئولین ذیربط برای تیم ملی فوتبال بانوان چندان وقت نگذاشته اند و به آنها کم لطفی های زیادی شده است.

وی متذکر شد: هرچند می دانیم برگزاری اردوها و رقابت ها هزینه دارد،‌ اما اگر بصورت مستمر برگزار نشود باعث افت عملکرد ورزشکاران خواهد شد، موضوعی که اکنون آن را در فوتبال بانوان می بینیم.

آراسته نژاد با تاکید براینکه فوتبال بانوان نیاز به حمایت دارد،‌ اعلام کرد: امیدواریم با روی کار آمدن رئیس جدید فدراسیون کم توجهی های گذشته به فوتبال بانوان جبران شود و اوضاع تغییر کند./ایسنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

ریگا انلاین |