شما اینجا هستید
اجتماعی » اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب اسلامی در جوانرود

 

 

بهمن کریمی خبرنگار پایگاه خبری ریگا انلاین : اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب اسلامی در جوانرود
اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور پرشور جوانان و نوجوانان واقشارمختلف مردم و مسئولان در سراسرای ۹ دی سپاه ناحیه جوانرودبرگزارشد.
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به نقش ایستادگی ملت ایران اسلامی در مقابل دشمنان گفت: تجربه به ما ثابت کرده است که هر جا در مقابل دشمنان ایستادگی کرده ایم پیروز وموفق بوده ایم.
حجت الاسلام یوسف احمدی افزود: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با وحدت . ایمان و اعتقاد قلبی و پیروری از ولایت فقیه در جنگ نا برابر توانستند ابهت تو خالی دشمنان بشکنند و درس بزرگ ایستادگی و مقاومت را به دنیا یاد دهند.
وی با یادآوری های دشمنی های استکبارجهانی به جوانان یادآورشد: بصیرت و دشمن شناسی ، زمان شناسی و اعتماد به جوانان از مهمترین نیازهای جامعه ما است.
فرمانده سپاه ناحیه جوانرود نیز به نقش تاثیر گذار جوانان هشت سال دفاع مقدس اشاره کردو گفت : جوانان ایران اسلامی در گام اول به درستی نقش خودرا ایفا کردندوهر جا به جوانان اعتماد کردیم معجزه کردند امروزنیزدر عرصه های مختلف همانند جوانان اوایل انقلاب پای دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب ایستاده اند.
سرهنگ بهرام میرزایی افزود: امروز همه دشمنان اسلام جمع شده اند و با استفاده از همه ابزارهای تبلیغی، اقتصادی و نظامی خود سعی در انحراف و ایجاد شبهه در بین جوانان دارند که در این رهگذر باید با هوشیاری این ترفندها را خنثی کنند.
دف نوازی ، اجرای برنامه رزمی و تجلیل از جوانان برتر در زمینه های مختلف از برنامه های جانبی این مراسم بود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

ریگا انلاین |