شما اینجا هستید
اجتماعی » بارندگی‌ از روز دوشنبه استان کرمانشاه را فرامی‌گیرد

 

 

 رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: با ناپایدار شدن شرایط جوی، بارندگی، رعد و برق و وزش باد از فردا دوشنبه این استان را فرامی گیرد.

«سعید قاسمی» روز یکشنبه اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده های هواشناسی، امواجی ناپایدار طی امشب و فردا (دوشنبه) و نیز در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، جو منطقه را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد که علاوه بر کاهش دمای روزانه و افزایش نسبی دمای شبانه، به تناوب سبب وزش باد، بارندگی و رعدوبرق در سطح استان می شود.

وی افزود: بارش که در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه و در نیمه غربی استان از نمود بیشتری برخوردار خواهد بود؛ ممکن است در برخی نقاط با آبگرفتگی معابر عمومی و رگبار تگرگ نیز همراه شود.

رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه اضافه کرد: در روزهای جمعه هفته جاری و شنبه هفته آینده به استثنای افزایش نسبی دمای روزانه، ابرناکی قسمتی تا نیمی از آسمان و در بعضی ساعات وزش باد، پدیده قابل توجه دیگری برای سطح استان نخواهیم داشت.

قاسمی ادامه داد: سامانه بارشی قبلی که اواخر هفته گذشته این استان را فراگرفت خوشبختانه موجب بارش های خوبی در سطح استان شد که میانگین آنها حدود ۴۶ میلیمتر بود.

وی افزود: بیشترین میزان بارندگی در این سامانه با ۱۱۳ میلی متر به پاوه و کمترین میزان نیز در شهرستان سومار با ۱۸ میلی متر به ثبت رسید که طی همین مدت ۳۲ میلی متر بارش نیز در شهر کرمانشاه گزارش شد.

قاسمی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان سنقر با یک درجه زیر صفر و خسروی با ۲۴ درجه بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان بودند.

وی افزود: طی همین مدت کرمانشاه نیز بین سه و ۲۱ درجه بالای صفر در نوسان بود. /ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

ریگا انلاین |