شما اینجا هستید
اجتماعی » با تعطیلی خودسرانه، کم فروشی و آردفروشی خبازی‌ها برخورد می‌شود

فرماندار کرمانشاه گفت: با هر نوع تعطیلی خودسرانه، کم فروشی و آرد فروشی نانوایی‌ها برخورد جدی می شود.

فضل الله رنجبر (۲۴اردیبهشت) در اجتماع خبازان کرمانشاه در تالار شهید بهشتی اظهار کرد: مجوز فعالیت نانوایی هایی که اقدام به تعطیلی خود سرانه، آردفروشی و کم فروشی کنند، لغو دایم می شود.

وی اضافه کرد: واحدهایی که به هر دلیلی شامل کم بودن سهمیه آرد، نداشتن کارگر، بیماری و  … ناچار به تعطیلی مقطعی هستند، حتما باید دلیل تعطیلی خود را به اتحادیه خبازی ها اطلاع دهند، وگرنه تعطیلی خود سرانه محسوب و پروانه کسب آنها لغو دایمی می شود.

وی اشاره ای هم به مشکلات نانوایی ها داشت و گفت: در جریان مشکلات و مسائل نانوایی های شهرستان بوده و در حال تلاش برای حل مشکلات آنها هستیم، اما این مشکلات نباید منجر به کم فروشی، تعطیلی خودسرانه و آرد فروشی شود.

فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه ۱۴ تیم بازرسی ثابت بر کار خبازی های شهر کرمانشاه  نظارت تمام وقت دارند، گفت: از خبازی ها انتظار داریم در کنار دولت باشند تا از این شرایط عبور کنیم.

رنجبر با تاکید بر اینکه دولت به اذعان خیلی از کارشناسان اقتصادی چاره ای جز اجرای این طرح در مقطع فعلی نداشته، تاکید کرد: همه باید در این شرایط سخت دولت را در اجرای طرح یاری دهیم.

رنجبر در ادامه با بیان اینکه شهرستان کرمانشاه ۱۰۵۰ نانوایی دارد، یادآور شد: در شهر کرمانشاه ۸۸۶ نانوایی فعال است که ۳۲۵ واحد آن خبازی نوع دو بوده که سهمیه آرد کمتری دارند و به همین خاطر هم ممکن است ساعت پخت کمتری داشته باشد./ایسنا کرمانشاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

ریگا انلاین |