شما اینجا هستید
ایران » تردد در محورهای کردستان از مرز ۵ میلیون گذشت

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان:

تردد در محورهای کردستان از مرز ۵ میلیون گذشت

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: از ابتدای طرح نوروزی راهداری تا پایان ۱۶ فروردین ، شاهد بیش از پنج میلیون تردد در محورهای مواصلاتی استان کردستان بوده‌ایم.

رامبد نوذری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه کردستان، ‌اظهار کرد: در ایام نوروز امسال به طور متوسط روزانه ۲۵۸ هزار و ۷۳۷ مورد و هر ساعت ۲۰۸ مورد تردد در محورهای استان به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به افزایش ۲٫۵ درصدی ترددهای روزانه در ایام نوروز امسال در مقایسه با ایام مشابه سال گذشته، افزود: از ابتدای طرح نوروزی راهداری(۲۵ اسفند) تا پایان ۱۶ فروردین، شاهد پنج میلیون و ۸۳ هزار و ۹۱۱ مورد تردد در محورهای مواصلاتی استان کردستان بوده‌ایم.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان در ادامه با اشاره به وجود ۵۲ محور در استان، عنوان کرد: محور سنندج – سه راهی موچش، پرترددترین محور استان در این ایام بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در این ایام ۲۵ راهدارخانه و ۴۷۵ نفر عوامل راهداری در راه‌های مواصلاتی و جاده‌های استان مشغول به فعالیت بوده‌اند.

نوذری در پایان با اشاره به اینکه هم اکنون تمامی راه‌های مواصلاتی کردستان باز است، یادآور شد: شهروندان جهت کسب اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های استان کردستان با سامانه ۱۴۱ تماس گرفته و یا از اپلیکیشن و سایت ۱۴۱ راهداری استفاده کنند.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

ریگا انلاین |