شما اینجا هستید
ایران » جشنواره منطقه‌ای هنرهای مفهومی سال آینده در کرمانشاه برگزار می‌شود

رئیس انجمن طراحان گرافیک کرمانشاه از برگزاری سومین جشنواره هنرهای مفهومی در سال آینده به صورت منطقه ای در صورت مشارکت دستگاه‌های فرهنگی در کرمانشاه خبر داد.

روزبه حبیبیان امروز(سوم دی) در حاشیه برگزاری جلسه نمایش فیلم مستند”عبور از خط فرضی” با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و  مسئولین دستگاه‌های فرهنگی استان، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این فیلم تلاش‌های اعضای انجمن گرافیک و هنرمندان تجسمی استان در برگزاری دومین جشنواره هنرهای مفهومی که بهمن سال گذشته در کرمانشاه برگزار شد را به تصویر کشیده است.

حبیبیان با اشاره به حضور مسئولین دستگاه‌های فرهنگی استان در این مراسم، گفت: هدف از برگزاری این نشست، جلب مشارکت دستگاه های فرهنگی برای برگزاری سومین جشنواره هنرهای مفهومی است که قرار است در صورت مشارکت دستگاه های فرهنگی سال آینده به صورت منطقه ای در کرمانشاه برگزار شود.

رئیس انجمن طراحان گرافیک کرمانشاه با اشاره به برگزاری دو دوره جشنواره هنرهای مفهومی در استان کرمانشاه در دو سال گذشته، گفت: کرمانشاه بعد از تهران دومین و تنها استانی است که جشنواره هنرهای مفهومی را برگزار کرده است.

حبیبیان در ادامه  اشاره ای هم به فعالیت های انجمن طراحان گرافیک کرمانشاه داشت و گفت:  این انجمن با ۲۰۰ عضو که ۸۰ نفر آنها عضو فعال هستند پرتعدادترین تشکل هنرهای تجسمی در استان به شمار می رود که جشنواره های زیادی را در سطح ملی و حتی بین المللی برگزار کرده است.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

ریگا انلاین |