شما اینجا هستید
اجتماعی » سپاه، حافظ انقلاب و مایه عزت و مباهات است

امام جمعه پاوه:

 سپاه، حافظ انقلاب و مایه عزت و مباهات است

سرویس کرمانشاه- امام جمعه پاوه با بیان اینکه سپاه، نگهبان ایران و مایه عزت، امنیت، قوت، قدرت و مباهات ایران اسلامی است، گفت: رئیس جمهوری جاهل آمریکا در تصمیمی عجولانه و جاهلانه به دنیا اعلام کرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جزو سازمانهای تروریستی است.

به گزارش  کرد پرس ، ماموستا ملا قادر قادری در حاشیه نشست با ائمه جمعه، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی شهرستان پاوه، با اشاره به اینکه  در طول تاریخ هرگز چنین تصمیم غلطی گرفته نشده است که یک نفر شاخه ای از یک دولت را تروریست اعلام کند چرا که این بدان معنی است همه مردم آن کشور تروریست هستند، گفت:  ما بعنوان مرزداران اورامانات و پاوه این تصمیم را تصمیمی جاهلانه و غیرقانونی می دانیم و به شدت آن را محکوم می کنیم.

ماموستا قادری جسارت و شجاعت سپاه پاسداران را باعث چنین تصمیم نابخردانه ای دانست و گفت: بدون تردید شجاعت، قاطعیت و جسارت سپاه باعث شده که آمریکا این تصمیم نابخردانه را گرفته است.

امام جمعه پاوه با اشاره به اینکه تمام تصمیم های ترامپ در سه سال دوران ریاست جمهوریش، نه به نفع مردم امریکا و نه به نفع مسلمانان بوده است. وی افزود: اروپا حاضر نشد بعد از خروج آمریکا از برجام با ترامپ همراهی کند؛ همچنین تصمیم ترامپ در معرفی بیت المقدس به عنوان پایتخت اسرئیل هم تصمیمی غلط بود که خشم مسلمانان را برانگیخت؛ به تازگی هم خیلی راحت اعلام کرد که بلندیهای جولان سوریه، خاک اسرائیل است که حتی اعراب مخلص امریکا هم این قضیه را قبول نکرده و آن را محکوم کردند.

ماموستا قادری، تصمیم رئیس جمهوری آمریکا در قراردادن سپاه در لیست سازمانهای تروریستی را به نفع ایران و بخصوص سپاه دانست و گفت: این تصمیم اتحاد، وحدت و برادری را در کشور بیشتر و سپاه را از هر زمان محبوب تر خواهد کرد.

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

ریگا انلاین |