شما اینجا هستید
اجتماعی » .عملکرد با نکهای منطقه اورامانات بررسی شد

بهمن کریمی خبرنگار ریگا انلاین

شورای هماهنگی بانک ها با هدف بررسی وضعیت پرداخت تسهیلات و عملکرد شعب بانک های عامل در شهرستان های منطقه اورامانات ( جوانرود ،پاوه روانسر وثلاث باباجانی) به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه در سالن جلسات فرمانداری جوانرود برگزار شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با تاکیدبر پرداخت به موقع تسهیلات به مقاضیان گفت: دراین شرایط که مشکلاتی از سوی دشمن برای مملکت ما حادث شده است دادن تسهیلات برای رفع بیکاری ومشکلات خانوادها بسیار موثراست.
محمدی با بیان اینکه هیچ یک از بانکها نباید به بهانه های مختلف از جمله انتخابات تسهیلات مردم به تاخیر بیاندازن افزود : تاخیر در پرداخت این تسهیلات پذیرفتنی نیست .

فرماندارجوانرود نیز با انتقاد از عملکرد برخی بانکها در تاخیر در پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت و ازدواج گفت : سخت گیری وتاخیرفراوان درپرداخت تسهیلات موجب اعتراض شهروندان شده است.
نامدار حسینی افزود: برخی از متقاضیان این تسهیلات در شهرستان جوانرودبعداز گذشت ۸ماه از ثبت نام هنوز پیامک را دریافت نکرده اند که جای سووال دارد..

وی خواستار به موقع تسهیلات به متقاضیان شد واظهارداشت: کمک به ازدواج جوانان وجوانی جمعیت از رویکردهای مهم کشور است که تاخیر در پرداخت تسهیلات به جوانان دراین موضوعات قابل قبول نیست.
ایجاد شعبه بانک ملی و اقتصاد نوین ، پرداخت به موقع تسهیلات نهادهای حمایتی ، پذیرش یک ضامن وپذیرش تضامین نظامی و بازنشستگی وافزایش تسهیلات بنیاد برکت با توجه به نیاز شهرستان از دیگر مواردی بود که حسینی فرماندار جوانرود به آن اشاره کرد.
در این جلسه وضعیت عملکرد بانک ها در روند پرداخت تسهیلات از محل های مختلف اعم از سفر ریاست جمهوری، تبصره ۱۸، اشتغال، ازدواج و فرزند آوری طرح و مورد بررسی قرار گرفت.

فرمانداران شهرستان های جوانرود وروانسر ، معاونین فرمانداری شهرستان پاو و ثلاث باباجانی و مدیران دستگاه های اجرایی و بانک های عامل استان کرمانشاه و شهرستان های مذکور در این جلسه حضور داشتند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

ریگا انلاین |