شما اینجا هستید
اجتماعی » عملیات احداث ساختمان مرکز پزشکی قانونی جوانرود آغاز شد

عملیات احداث ساختمان مرکز پزشکی قانونی شهرستان جوانرود با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار روز چهارشنبه در مراسمی با حضور رئیس کل دادگستری و مدیرکل پزشکی قانونی استان، نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی و فرماندار و امام جمعه این شهرستان آغاز شد.

این مرکز در راستای اجرای تفاهم‌نامه مابین استانداری کرمانشاه و سازمان پزشکی قانونی کشور در خصوص احداث مراکز پزشک قانونی در مناطق زلزله زده احداث می‌شود.

فرماندار جوانرود در آیین کلنگ‌زنی این مرکز از حمایت و مساعدت های ویژه استاندار کرمانشاه قدردانی کرد و گفت: در مرحله اول ۹ هزار و ۷۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات بحران به این پروژه اختصاص یافته است.

«رستگار یوسفی» همچنین با تقدیر از رییس کل دادگستری استان کرمانشاه، نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی و همراهی شورای اسلامی شهر و شهرداری در جهت اهدای زمین رایگان به ساختمان مرکز پزشک قانونی جوانرود افزود: احداث این  ساختمان نقش بسیار مهمی در کاهش مراجعه مردم به مراکز پزشک قانونی استان در زمینه صدور خدمات پزشک قانونی به مردم خواهد داشت.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه نیز در این مراسم گفت: احداث این ساختمان‌ برای حفظ کرامت مردم و رفع مشکلات آنان یک ضرورت است.

«پرویز توسلی‌زاده» افزود: خوشحالم که این مرکز خدمات رسانی به مردم در شهرستان جوانرود احداث می شود اما امیدوارم پای کسی به این مرکز باز نشود.

وی اظهار داشت: اگرچه یک مرکز خدمات رسانی مانند پزشک قانونی در این شهرستان احداث می شود و برای آن هزینه کرده ایم از فعالان رسانه انتظار داریم این مرکز را به اطلاع مردم برسانند که با رعایت حقوق یکدیگر کاری کنیم که کمتر به این مرکز مراجعه کنید.

۵۰۰میلیون تومان به این مرکز کمک می کنیم

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تقدیر از فرماندار جوانرود، رییس کل دادگستری، مدیرکل پزشک قانونی استان کرمانشاه، شهرداری و شورای شهر جوانرود نیز گفت: ما هم برای تجهیز ساختمان پزشک قانونی جوانرود ۵۰۰ میلیون تومان کمک خواهیم کرد.

«آرش لهونی» با تاکید بر استقرار پزشک مقیم در مرکز پزشک قانونی جوانرود افزود: احداث مراکز پزشکی قانونی در سایر شهرستانهای اورامانات از جمله روانسر و ثلاث باباجانی در جهت وضعیت توپوگرافی منطقه، وضعیت نامناسب جاده ها و تصادفات جاده ای ضروری است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه هم گفت: عملیات احداث مرکز پزشکی قانونی شهرستان جوانرود با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت  ۷۰۰ متر مربع و زیربنای ۲۰۰ متر مربع آغاز شد.

دکتر «سلیم خانی» افزود: این پروژه قرار است چندماه آینده به بهره برداری برسد.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است./ایرنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

ریگا انلاین |