شما اینجا هستید
اجتماعی » فرماندارثلاث باباجانی: اجرای ۶۱ طرح اشتغالزا در ثلاث باباجانی تصویب شد

فرماندار ثلاث باباجانی گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون چهار جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برگزار و اجرای ۶۱ طرح اشتغالزایی صویب و پیش پذیرش شده است.

به گزارش ایرنا، یدالله شکری روز پنجشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید افزود: برای اجرایی شدن این طرح‌ها در مجموع ۱۸۴ میلیارد تومان تسهیلات توسط متقاضیان درخواست و از سوی اعضای کارگروه اشتغال تصویب شد.
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه رونق تولید، ایجاد اشتغال و پشتیبانی از سرمایه گذاران از اهمیت ویژه ای برخوردار است، جلسات اشتغال و رفع موانع تولید را به صورت مستمر و تا حصول نتیجه مطلوب برگزار می‌کنیم.
فرماندار ثلاث باباجانی ادامه داد: تکلیف داریم شعار سال را در حوزه اشتغال محقق کنیم و زمینه و بسترهای لازم را برای رفع موانع از سر راه تولید و پشتیبانی از آن را فراهم و موانع را کنیم.
شکری اظهار داشت: چنانچه دستگاهی در حوزه کاری و مسوولیت خود درست عمل نکند و از اعتبارات ابلاغ شده نتواند سهم خود را جذب کند باید پاسخگو باشد.
شهرستان ثلاث باباجانی حدود ۳۶ هزار نفر جمعیت دارد و دارای سه بخش مرکزی، ازگله و زمکان با ۲۰۹ روستا است که ۱۶۷ روستای آن دارای سکنه است./ایسنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

ریگا انلاین |