شما اینجا هستید
اجتماعی » فرماندار جدید اسلام‌آبادغرب معرفی شد

آیین معارفه حمیدرضا کرمی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان اسلام آباد غرب و تکریم از جهانبخش حیدری فرماندار سابق با حضور سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه برگزار شد.

محمد پورهاشمی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه در این مراسم گفت: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی امانت است و باید از این امانت برای خدمت رسانی به مردم استفاده کرد.

وی با اشاره به اجرای طرح مردمی سازی یارانه‌ها، افزود: دولت در حال اجرای یک طرح اقتصادی مهم و اثرگذار است و هیچ دولتی از ابتدای انقلاب تاکنون نتوانسته در ابتدای کار خود، چنین اقدام مهمی را انجام دهد.

پور هاشمی گفت: دولت می‌خواهد با هدفمندی صحیح یارانه ها دست افراد سودجو را از جیب مردم کوتاه کند و یارانه را در مسیر درست هدایت و به دست افراد به صورت عادلانه برساند.

وی گفت: با اجرای این طرح، افراد سودجو متضرر می‌شوند و قطعا در مسیر اجرای آن سنگ اندازی خواهند کرد که مردم هوشیار و ولایت مدار ما توجهی به اینگونه افراد نخواهند کرد.

پور هاشمی تاکید کرد: انتظار داریم همه مدیران در همه سطوح به تشریح این جراحی بزرگ اقتصادی برای مردم بپردازند.

وی بر تکریم ارباب رجوع و رفع مشکلات مردم توسط مدیران نیز تاکید کرد و گفت: بیشترین زمان اداری باید صرف پیگیری مسایل و مشکلات مردم شود.

در این مراسم از زحمات جهانبخش حیدری فرماندار پیشین شهرستان اسلام آبادغرب قدردانی و حمیدرضا کرمی بعنوان سرپرست فرمانداری  اسلام آبادغرب معرفی شد./ایسنا کرمانشاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

ریگا انلاین |