شما اینجا هستید
اجتماعی » لیست قیمت نبشی، ناودانی و سپری در آهن۱۱۸

 

نبشی، ناودانی و سپری سه مورد از مهم‌ترین مقاطع فولادی هستند. از این مقاطع به طور رایج در صنعت ساختمان‌سازی استفاده می‌شود. اصلی‌ترین کاربرد نبشی، ناودانی و سپری مربوط به ساخت درب و پنجره است. البته هر یک از این سه مقطع دارای کاربردهای خاص خود هستند. به منظور خرید نبشی، ناودانی و سپری بهتر است با مشخصات، کاربرد، ویژگی‌ها و همچنین لیست قیمت نبشی، ناودانی و سپری آشنا شوید.

نبشی به عنوان یک مقطع فولادی پرکاربرد ظاهری شبیه به حرف L دارد. نبشی‌ها از دو بال تشکیل می‌شوند که در یک نوع از آن‌ها بال مساوی و در نوع دیگر بال‌ها نامساوی است. نبشی از جنس کربن و استیل تولید می‌شود. روش تولید نبشی در دو حالت فابریک و پرسی است که در نوع فابریک نبشی‌ها به روش نورد گرم تولید می‌شوند.از نبشی در موارد مختلفی استفاده می‌شود. به منظور تقویت سازه، مبلمان‌سازی، ساخت چارچوب، استفاده در صنایع مختلف، ماشین‌آلات صنعتی و… از آن استفاده می‌شود. لیست قیمت نبشی در سایت آهن۱۱۸ موجود است به منظور مشاهده به وب سایت مراجعه کنید.

از انواع دیگر مقاطع فولادی سپری است. شکل سپری شبیه به حرف T است. از این محصول به وفور در صنعت ساختمان‌سازی استفاده می‌شود. سپری نیز به دو روش فابریک و پرسی تولید می‌شود. به منظور تولید سپری لازم است بیلت‌های فولادی وارد مرحله ریخته‌گری شوند. پس از آن که بیلت تحت حرارت مورد نظر قرار گرفت، می‌بایست وارد مرحله نورد شود. در مرحله نورد از غلتک‌های مخصوص عبور کرده و شکل ظاهری آن شبیه به T می‌شود. در نهایت نیز سپری به صورت طولی برش داده شده و به بازار عرضه می‌گردد. سپری دارای مزایا و معایب زیادی است اما به طور کلی از مقاومت خمشی پایین، مشکل اتصال به دلیل مقاومت در برابر خم شدن و… برخوردار است.

پروفیل  دو صورت لبه گرد و سپری بهلبه تیز موجود است. نوع لبه گرد در سایزهای ۳۰ تا ۱۴۰ میلی‌متر تولید می‌شود. نوع لبه تیز آن نیز در اندازه ۲۰ تا ۴۰ میلی‌متر تولید می‌گردد. ضخامت آن نیز بین ۰٫۹ تا ۲٫۵ با طول ۶ تا ۱۲ متر است.

ناودانی که از دیگر انواع مقاطع فولادی است، کاربرد زیادی در صنعت ساختمان‌سازی دارد. ناودانی‌ها در دو نوع ساده کربنی و استیل تولید و روانه بازار می‌شوند. این محصول از نظر شکل هندسی در دو نوع بال موازی و شیب‌دار تولید می‌شود. به ناودانی که دارای بال موازی است ناودانی U گفته می‌شود و نوع بال شیب‌دار آن به نام ناودانی C شناخته می‌شود. ناودانی نیز مانند دو محصول قبلی در دو نوع پرسی و فابریک تولید می‌گردد. ناودانی که به نام فابریک معروف است به روش نورد گرم تولید می‌شود.

ناودانی پرسی از پرس کردن تسمه‌های فولادی تولید می‌گردد. لازم است بدانید قیمت ناودانی پرسی از قیمت ناودانی فابریک ارزان‌تر است. از کاربردهای اصلی ناودانی می‌توان به استفاده به عنوان قوطی در ستون‌ها، تولید خرپا و استفاده در تیرها اشاره کرد /ایسنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

ریگا انلاین |