شما اینجا هستید
اجتماعی » نشست ساماندهی خودروهای دستفروش ودوره گرد در جوانرود با حضور فرماندار و دادستان این شهرستان برگزارشد

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان جوانرود حمایت از قاطع خود را ازمسندانی خودروهای دستفروش ودوره گرداعلام کردوگفت: باافرادی که درراستای اجرای این طرح را ایجاد کرده است به صورت قانونی اعمال می شود.

 امین محمدی درجلسه ساماندهی دستفروشان شهرجوانرود افزود: ساماندهی دستفروشان به ویژه خودروهای دستفروش ودوره گرد درجهت احقاق حقوق اسلامی ، پیشگیری از شرایط جرائم احتمالی و ودر راستای اجرای مقررات مربوط به سدیمبردر ماده ۵۵ قانون قانون است.. وی اظهارداشت: شهرداری وادارات مرتبط با جدیت برای ساماندهی واجرای طرح اقدام کنند.

فرماندارجوانرود نیزبا بیان اینکه ساماندهی دستفروشان در راستای مطالبات وحقوق عامه مردم است گفت: هدف از ساماندهی خودروهای دستفروش ودوره گردد حذف آنان نیست بکله ساماندهی آنان در راستای طرح حمایتی و انضباطی است.

رستگاریوسفی افزود:جانمایی بازارهای دستفروشان شاخص های خودرا دارد وهرمحلی مناسب این کارنیست.

وی اظهارداشت : شهرداری  وادارات متولی باید نسبت به استفرار خودروهای دستفروش و دوره گرداقدام نمایند و درحین اجرای طرح ساماندهی ، ماموران شهرداری ضمن توجیه واقناع سازی نسبت به رعایت حقوق وتکریم دستفروشان اقدام لازم معمول نمایند.

شهردار جوانرود نیز ضمن تشکر از حمایت فرماندهی شورای امنیت واداری شهرستان از اجرای طرح ساماندهی خودروهای دستفروش ودوره گرد ، با بیان اینکه ساماندهی دستفروشان از اولویت اصلی مهم است گفت: در حال حاضر کرونایی برای محافظت از پروتکل های بهداشتی ساماندهی خودروهای دستفروش ودوره یک ضرورت است. .

مهندس فرهاد تاب زر با اشاره به اینکه عزم شهرداری برای ساماندهی خودروهای دستفروش ودوره گردجزم اضافه شده است: تا کنون ۲۴۵ دستفروش و ۵۰ دستگاه خودرو درشهرجوانرود شناسایی شده است.

وی اظهار داشت: کاراگاه سازی برای ساماندهی دستفروشان انجام شده و ۱۰ نقطه نیز برای استقرارآنان در نظر گرفته شده ایم که در این راستا انتظار دارد که از قضایی وانتظامی استفاده کند./روابط عمومی فرمانداری شهرستان جوانرود

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

ریگا انلاین |