شما اینجا هستید
ایران » پیشرفته‌ترین کارخانه قوطی‌سازی کشور در کرمانشاه افتتاح شد

کارخانه قوطی سازی صبح امروز در سال جهش تولید با سرمایه گذاری بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به عنوان پیشرفته‌ترین کارخانه قوطی سازی کشور به بهره برداری رسید.

این کارخانه بزرگترین سرمایه گذاری حال حاضر بنیاد مستضعفان در غرب کشور به میزان ۲ هزار میلیارد تومان با ظرفیت اسمی تولید ۷۶۰ میلیون قوطی در سال است.

راه اندازی این کارخانه در حالی است که هیچیک از شرکت‌های سازنده دستگاه‌ها و صاحبان فناوری در کشورهای سازنده به بهانه تحریم‌ها حاضر به حضور در کشور برای راه‌اندازی دستگاه‌هایی که فروختند، نشدند. بنابراین این مسئله فرصتی شد تا تمام این تجهیزات و دستگاه‌های پیچیده با توان و تخصص مهندسان و کارشناسان ایرانی به صورت بومی راه اندازی شود و حتی مغز این کارخانه که نرم‌افزار آن است نیز توسط مهندسان ایرانی به صورت کامل بازنویسی و طراحی شده است.

گفتنی است؛ راه اندازی کارخانه قوطی سازی کرمانشاه موجب افزایش ۵۰ درصدی ظرفیت تولید قوطی‌های ۳۳۰ و ۲۵۰ سی سی در کشور، اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم برای ۵۰۰ نفر از جوانان کرمانشاه، جلوگیری از خروج سالیانه ۵۰ میلیون دلار ارز از کشور و ارز آوری ۱۵ میلیون دلاری در سال برای کشور از محل صادرات می‌شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

ریگا انلاین |