شما اینجا هستید
اجتماعی » پیش‌بینی افزایش ۵۰ درصدی ترافیک شهری کرمانشاه با شروع «خرید مدارس»

منبع ایسنا

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با اشاره به شروع خرید مدارس از سوی شهروندان در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: بر اساس تجارب هرساله پیش بینی افزایش ۴۰ تا ۵۰ درصدی حجم ترافیک در محدوده خیابانهای اصلی شهر کرمانشاه را داریم.

سرهنگ حجت الله عزیزی ، با اشاره به افزایش حجم ترافیک خیابانهای اصلی شهر کرمانشاه با شروع خرید مدارس گفت: خرید مدارس تقریبا آغاز شروع شده و پیش بینی می‌شود با توجه به تجارب هرساله، شاهد افزایش ۴۰ تا ۵۰ درصدی ترافیک در خیابان های اصلی شهر باشیم.

وی افزود: با توجه به این شرایط توصیه اکید این است که حتما مردم در صورت امکان از بازاراهای محلی خرید کرده و از تردد به بازار اصلی شهر خودداری کنند.

وی افزود: همچنین توصیه می شود افراد برای رفتن به خرید از خودروهای عمومی استفاده کرده و حتی المقدور خودروی شخصی همراه نبرند.

عزیزی با اشاره به شروع اجرای طرح زوج و فرد در محدوده مرکزی کرمانشاه از ۲۰ شهریور گفت: این طرح کمک خوبی در بحث مدیریت ترافیک در محدوده بازار اصلی شهر است، اما از مردم تقاضا داریم جهت کاهش ترافیک با نیروهای پلیس همکاری کرده و از آوردن خودروی شخصی اجتناب کنند.

وی خاطرنشان کرد: این توصیه علاوه بر بازار اصلی و خیابان های مرکزی شهر، شامل بازار شهرک‌های مسکن و الهیه نیز می‌شود، چون در محدوده بازار اصلی این شهرک‌ها هم شاهد حجم بالای ترافیک هستیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

ریگا انلاین |