شما اینجا هستید
اجتماعی » چهل سالگی انقلاب اسلامی ، نشانه پیری نیست بلکه نشانه رشد ، نشاط و بالندگی انقلاب است

سرهنگ انوری ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جوانرود :
چهل سالگی انقلاب اسلامی ، نشانه پیری نیست بلکه نشانه رشد ، نشاط و بالندگی انقلاب است

در بین حوادث تاریخی به جرأت می توان گفت ماندگارترین حادثه در تاریخ ایران برای رهایی از وابستگی و رسیدن به استقلال وآزادی ، پیروزی انقلاب اسلامی است .

بزرگداشت دهه فجر و جشن پیروزی انقلاب ، بزرگداشت ارزش ها ، آرمان ها و پاسداشت مجاهدت و ایثار شهدای انقلاب به رهبری امام راحل است که مردم ایران را به امت واحده برای سرنگونی رژیم شاهنشاهی وابسته به استکبار تبدیل کرد تا با ارائه الگویی نو برای حاکمیت مردم به سرنوشت خویش ، تحقق بخش ارزشهای دینی و اسلامی باشد .

از ثمرات این انقلاب می توان به احیاء دین مبین اسلام و استقلال انسانی ، اقتصادی ، سیاسی ، فرهنگی و… با کمک مردم اشاره کرد . که این دستاورد ها زمینه شکست توطئه دشمنان را در طول این چهل سال داشته است . اما یکی از بهترین دستاوردها و ثمرات انقلاب اسلامی در این منطقه می توان به خلق وحدت بین مردم بدور از هر نوع گرایش سیاسی دانست .

در این دیار همه مردم چه شیعه و چه سنی دست در دست هم تا به امروز از انقلاب و آرمان های بزرگ آن با تقدیم جان و مال خود دفاع کردند و با حضور خود در صحنه های مختلف انقلاب ، مهمترین عامل استحکام پایه های انقلاب در منطقه هستند .

بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) ، چهل سالگی انقلاب اسلامی ، نشانه پیری نیستبلکه نشانه رشد ، نشاط و بالندگی انقلاب است . باید همه ما نقش خودمان را در این رشد و بالندگی بدانیم و متوجه شویم سهم ما در انقلاب چیست ؟

این انقلاب ثمره ایثارگری و پایمردی شهداء و رزمندگانی است که با همه توان از این انقلاب و دستاورد های آن در طول این چهل سال صیانت کرده اند و اکنون نیز باید با اعتماد به نسل جوان تحصیل کرده ، مومن و انقلابی در صدد تعالی ، شکوفایی و خودکفایی هر چه بیشتر کشور عزیزمان باشیم .

امسال دهه مبارک فجر مصادف است با ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام (ص) حضرت فاطمه زهرا (س) که این افتخار را داریم که مراسم بزرگداشت چهلمین سال انقلاب اسلامی را مزین به نام این بانوی بزرگ اسلام برگزار کنیم .

امسال برنامه ریزی چهل سالگی انقلاب توسط سپاه ناحیه با شعار چهل سال ایستادگی و افتخار به گذشته – امید به آینده در قالب برنامه های مختلف توسز کار گروه ها و کمیته های مختلف با تکیه بر مردمی بودن برنامه ها و استفاده از ظرفیت اقشار مختلف بسیج و با هدف افزایش روحیه نشاط و امید در بین مردم و آشنایی نسل جوان با دستاوردهای انقلاب اجرا می گردد .

اما در این برهه از زمان ، با توجه به تحریم ها ناجوانمردانه دشمنان که سعی در اعتبارزدایی از ارکان مختلف نظام دارند کلیه مسئولین و مدیران باید مواظب باشند که با منفی نگری و تخریب ، کام مردم را تلخ نکنند که در این بین نقش رسانه ها و فضای مجازی در نقش امیدآفرینی به مردم و انعکاس دستاوردهای بزرگ انقلاب باید پررنگ تر از گذشته باشد .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

ریگا انلاین |