شما اینجا هستید
اجتماعی » کرمانشاه پیک سرما را پشت سر گذاشت/ افزایش ۴ تا ۶ درجه‌ای دما

 

به گفته رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه، پیک سرمای چند روز اخیر پشت سر گذاشته شده و تا پایان هفته روند افزایشی دمای هوا را در استان خواهیم داشت.

سعید قاسمی با اشاره به افت دمای هوا در سطح استان طی چند روز اخیر، گفت: پیک سرما را پشت سر گذاشتیم و روند افزایشی دمای هوا به تدریج از امروز(۱۴ فروردین) آغاز شده است.

وی سردترین دمای شب گذشته (اوایل روز ۱۴ فروردین) را مربوط به سنقر با سه درجه سانتی گراد زیر صفر اعلام کرد و ادامه داد: این در حالیست که در اوایل روز ۱۳ فروردین، گواور با شش درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین نقطه استان و در اوایل روز ۱۲ فروردین نیز کوزران با پنج درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین نقاط استان کرمانشاه بودند.

رئیس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه یادآور شد: در شهر کرمانشاه نیز در شب گذشته دمای صفر درجه سانتی‌گراد را داشتیم، اما حداقل دمای شبانه در دو روز قبل از آن دو درجه سانتی‌گراد زیر صفر بود.

قاسمی از روند افزایشی دما در سطح استان یاد کرد و افزود: تا پایان هفته به طور متوسط در غالب نواحی استان افزایش چهار تا شش درجه‌ای حداقل دمای هوا را خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: در همین مدت دمای روزانه نیز به طور میانگین هر روز بین دو تا سه درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد و تا پایان هفته تا هشت درجه سانتی‌گراد نیز در برخی نقاط افزایش دمای روزانه را داریم. ایسنا کرمانشاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

ریگا انلاین |