شما اینجا هستید
اجتماعی » کنگره ملی شهدا در جوانرودبه معنای شایسته جلوه پیدا کند

بهمن کریمی خبرنگار ریگا انلاین
کنگره ملی شهدا در جوانرودبه معنای شایسته جلوه پیدا کند
فرماندارجوانرودبا اشاره به اهمیت برگزاری کنگره ملی شهدا گفت: اجلاسیه و کنگره ملی شهدا یک رویداد مهم فرهنگی است که به معنای شایسته ومناسب دراین شهرستان جلوه پیدا کند.
دکتر نامدار حسینی درجلسه ستاد کنگره ملی شهدا افزود: تمامی دستگاه ها باید وظیفه خود را در قبال این کنگره انجام دهند.
وی با تاکید به اهداف برنامه ریزی شده در راستای برگزاری یادواره ها و کنگره شهدا گفت: اثرات و برکات کنگره شهدا باید در جامعه نهادینه شود.
فرمانده سپاه ناحیه جوانرودنیزبا تأکید بر اینکه عطر برگزاری این مناسبت به معنای واقعی در تصویر و نما باید در شهرستان نمود داشته باشد،گفت: با همدلی و همکاری باید تلاش شود تا کنگره ملی شهدای جوانرودبه نحو مطلوب برگزار شود لذا همه ادارات، سازمان‌ها و نهادهای این شهرستان باید در راستای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این کنگره مساعدت و همکاری لازم را داشته باشند.
سرهنگ بهرام میرزایی افزود: هر روز که به برگزاری اجلاسیه نهایی کنگره ملی شهدا نزدیک می‌شویم نمودوفعالیت کمیته ها باید بیشتر پدیدار شود.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان جوانرودهم نشر فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را از جمله اهداف برگزاری اجلاسیه شهدای برشمرد و از مدیران این شهرستان خواست تا در برگزاری این اجلاسیه عوامل اجرایی را همراهی کنند.
سیدایوب زارعی افزود: جهاد تبیینی که رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر آن تأکید دارند، یکی از مصادیق آن همین اجلاسیه شهدا است و خروجی این اجلاسیه باید یک معرفت آفرینی و یک معرفت افزایی باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

ریگا انلاین |