شما اینجا هستید
اجتماعی » ۷۰ سانت برف در دهستان شرام پاوه طی یک روز

به گزارش ریگا انلاین به نقل از ایرنا

فرماندار پاوه گفت: طی شب گذشته در گردنه سه راه شهدا دهستان شرام شهرستان پاوه ۷۰ سانتیمتر برف بر زمین نشست که برای تردد از این گردنه حتما باید از زنجیر چرخ استفاده شود؛ این دهستان جزو نقاط برف‌گیر

استان است.

علیرضا حیدری روز دوشنبهافزود: در شبانه‌روز گذشته بیش از ۱۸ میلیمتر بارش برای شهرستان پاوه ثبت شده است؛ این مقدار از ابتدای سال تا به امروز بیش از ۴۷۵ میلیمتر بوده که رقم بسیار خوبی است.

فرماندار پاوه با بیان اینکه به دلیل بارش برف، تمام مدارس در مقاطع مختلف در شیفت صبح امروز تعطیل بوده اند، ادامه داد: برای شیفت بعد از ظهر در مورد تعطیلی هنوز تصمیمی اتخاذ نشده است.

وی افزود: در محوره پاوه به سمت روانسر همچنان بارش سنگین برف ادامه دارد و نمک پاشی در این محور به صورت مدام در حال انجام است، اما برای تردد از این محور نیازی به بستن زنجیر چرخ نیست؛ همچنین در محور باینگان نیز بارش برف ادامه دارد و در مسیرهای شهرستان برف روبی و نمک پاشی به صورت مداوم در حال انجام است؛ تردد در مسیر باینگان نیز با احتیاط در حال انجام است.

حیدری با بیان اینکه تمام راه های روستایی در شهرستان پاوه باز است و مشکلی برای تردد در راه های مواصلاتی وجود ندارد، گفت: عوامل راهداری به صورت مرتب در حال خدمت رسانی به شهروندان در راه ها هستند؛ همچنین با وجود بارش سنگین برف در شبانه روز گذشته هیچ مشکلی برای تامین آب، برق و گاز در شهرستان وجود ندارد.

استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت، بیش از هشت هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی در ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۰ روستا دارد./ایرنا کرمانشاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

ریگا انلاین |