شما اینجا هستید
آرشیو هفته نامه » بیمه ایران به عنوان مادر و رهبر صنعت بیمه در کشور

جمال یوسفی مدیرکل بیمه ایران در استان کرمانشاه :
بیمه ایران به عنوان مادر و رهبر صنعت بیمه در کشور

یوسفی از شرکت سهامی بیمه ایران به عنوان مادر و رهبر صنعت بیمه در کشور نام برد و افزود : بیمه ایران در بسیاری از زمینه های مختلف فعالیت دارد و در حدود ۸۴ سالی که از فعالیت آن می گذرد خدمات خوبی به مردم ارائه داده است .

او کمک به ایجاد شغل در استان کرمانشاه و رفع بیکاری جوانان استان را ازجمله اهداف بیمه ایران دانست و گفت : طرحی داریم که جونان را در زمینه بیمه های تخصصی بیمه عمر را مشغول به کار میکنیم که مدت سه هفته ۴۵ نفز در این بخش ثبت نام شده اند و از افراد جویای کار درخواست می کنیم در این طرح ثبت نام نمایند . او افزود : برون سپاری از این خدمات هم باعث ایجاد شغل برای  جوانان  خواهد شد و هم در تسریع رسیدگی به امور مردم نیز بسیار موثر است .

مدیرکل بیمه ایران استان کرمانشاه در ادامه پرداخت به موقع خسارات بیمه شدگان را یکی از اولویت های اصلی بیمه ایران در استان دانست و گفت : اکنون پرداخت خسارات ها در مدت یک ماه تا ۳۵ روز انجام می شود ه تلاش می کنیم زمان را به ۱۵ روز برسانیم .

یوسفی از پرداخت ۱۴۷ میلیارد تومان خسارت به بیمه شدگان در استان در ۹ ماه سپری شده از سال جاری خبر داد و افزود : از این میزان ۱۶ میلیارد تومان آن مربوط به خسارت خودرو بوده است .

وی با بیان اینکه به صورت مستمر بر فعالیت نمایندگی ها و شعبات فروش نظارت می شود ، گفت : مشتری مداری ، برخورد مناسب با مردم و پرداخت سریع و بدون تاخیر خسارات در اولویت بیمه ایران است .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

ریگا انلاین |