شما اینجا هستید
اورامانات » ۶۰ پروژه عمرانی دهه فجر در جوانرود به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار جوانرود گفت: ۶۰ پروژه عمرانی، اشتغالزایی، آموزشی و کشاورزی با ۳۹۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار در ایام دهه مبارک فجر در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

رستگار یوسفی روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر افزود: مهمترین این پروژه ها در زمینه های عمران شهری و روستایی، اشتغالزایی، گازرسانی، برقرسانی، احداث مدارس و اجرای طرح هادی است.

وی با تاکید بر هرچه با شکوه برگزار کردن برنامه های دههفجر اظهارداشت: این دهه فرصت مغتنمی برای بیان دستاوردهای انقلاب و خدمات ارزنده دولت است و مدیران دستگاه‌های اجرایی بایستی با اطلاع رسانی درست این دستاوردها را برای مردم تبیین کنند.

فرماندار جوانرود بازیادآوری فراز و نشیب‌های دوران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ۴۲ سال همه ناملایماتی ها، جنگ، تحریم و ترور را بر ملت و کشور ما تحمیل کردند اما بارهبری های امام راحل (ره) و نایب برحقش مقام معظم رهبری مدظله العالی و حمایت مردم این انقلاب مسیر خود را ادامه داد و هم اکنون با اعمال شدیدترین تحریم ها حتی تحریم های غذایی و دارویی توانستیم روی پای خود بایستیم و این ایستادگی مردم ستونی، قابل تقدیر و شایسته خدمتگزاری است.

یوسفی با بیان اینکه خدمات دولت را باید با تنگناها بسنجیم گفت: با وجود همه ناملایمات و تحریم‌های ظالمانه دولت در سه سال اخیر که زلزله، سیل و کرونا مصایب فراوانی برای مردم به همراه داشت خدمات و اقدامات قابل توجهی انجام شده است.

وی افزود: برای بازسازی یک هزار واحد زلزله زده شهری و روستایی جوانرود ۶۹ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره احداثی، معیشتی، بلاعوض و تعمیری به زلزله زدگان این شهرستان پرداخت شد و ۱۳ واحد آموزشی و پنج خانه بهداشت بهسازی و ۱۵ مسجد هم در این شهرستان بازسازی شده است.

فرماندار جوانرود اظهارداشت: برای احداث جایگاه دام در این شهرستان نیز ۲۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض، ۷۰ میلیارد ریال تسهیلات و همچنین برای خسارات به دامداران یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

یوسفی یادآور شد: همچنین در شهرستان جوانرود از محل تسهیلات مناطق زلزله زده ۱۴۰ میلیارد ریال تسهیلات در قالب ۷۲۷ طرح با اشتغالزایی ۸۰۱ نفر پرداخت شده است./ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

ریگا انلاین |