شما اینجا هستید
اجتماعی » احتمال برپایی بیمارستان های صحرایی در کرمانشاه

هوشنگ بازوند در جلسه روزانه ستاد مبارزه کرونا استان کرمانشاه که امروز یکم اردیبهشت در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد؛ تأکید کرد: در شرایط بسیار سخت و بحرانی قرار داریم و همه ارگانها موظف هستند نهایت همکاری جدی را با دانشگاه و تیم بهداشت و درمان استان داشته باشند.

وی افزود: شرایط استان را به لحاظ کرونایی اضطراری اعلام می کنم و بر این اساس برای برپایی بیمارستان صحرایی در هفته آینده آماده می شویم.

مقام ارشد استان ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته بر اساس نقشه راه تدوین شده برای مبارزه با کرونا خاطرنشان ساخت: اگر امروز وضعیت کرمانشاه به لحاظ تجهیزات و امکانات درمانی و حتی روند افزایشی مبتلایان نسبت به استانهای همجوار مناسب تر است به دلیل ایثار و ازخودگذشتگی کادر بهداشت و درمان و همکاری و تعامل مردم و مسوولین است و امروز هم که در شرایط بحرانی و ویژه هستیم انتظار داریم این مشارکت در رعایت توصیه های بهداشتی و حمایت از دانشگاه بیشتر شود.

استاندار کرمانشاه خطاب به فرمانداران گفت: هرچه سریعت ر با هماهنگی دیگر دستگاه های اجرایی و تجمیع امکانات و تجهیزات نسبت به جانمایی بیمارستان های صحرایی اقدام و آماده برپایی بیمارستان باشید، زیرا وضعیت بسیار نگران کننده است.

بازوند با تأکید مجدد بر همکاری ادارات و سازمانها برای برپایی بیمارستان های صحرایی اظهار داشت: هلال احمر، شهرداری ها، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و همه دستگاه های اجرایی علاوه بر کمک ویژه به راه اندازی بیمارستانها نسبت به فراهم نمودن توسعه مراکز درمانی ۱۶ ساعته نیز اقدام کنند تا از افزایش تعداد بستری ها با ارائه خدمات در این بیمارستانها جلوگیری شود./ایلنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

ریگا انلاین |