شما اینجا هستید
اجتماعی » خبرنگاران مایه رشد و تعالی جامعه هستند

امام جمعه روانسر با بیان اینکه اصحاب رسانه، نقش بسزایی را در تنویر و هدایت افکار عمومی بر عهده دارند گفت: خبرنگاران مایه رشد و تعالی جامعه و پرچمداران عرصه اطلاع رسانی هستند.

ماموستا ملاسید محمد محمدی روز دوشنبه در نشست با خبرنگاران و فعالان رسانه ای افزود: تلاشهای شبانه روزی برای اعتلای جامعه ستودنی و مجاهدت در این عرصه قابل تقدیر و احترام است.
وی بر واقع‌بینی و خودداری از انتشار اخبار کذب  تاکید کرد و ادامه داد: اطلاع رسانی دقیق، صریح و شفاف از لازمه های کار اهالی اصحاب رسانه است.
امام جمعه روانسر اظهار داشت: خبرنگاران باید از جنجال آفرینی پرهیز کنند و بدور از افراط و تفریط ، دخل و تصرف و حب و بغض اخبار را انعکاس دهند.
ماموستا محمدی تصریح کرد: خبرنگاران  حلقه وصل میان مسئولان و افکار عمومی هستند و همه مظیفه داریم ضمن تقویت و برجسته سازی مسائل فرهنگی و اجتماعی ، برای تعالی نظام و خدمت به مردم تلاش کنیم،
وی گفت: اسلام ستیزی و اختلاف افکنی یکی از راهبردهای دشمنان است که خبرنگاران باید در نشر آثار علما و روحانیون حساسیت و دقت نظر بیشتری داشته باشند تا تفکرهای افراطی وتندروی ترویج پیدا نکند.
امام جمعه روانسر اضافه کرد: با روی کارآمدن دولت جدید ، رسانه ها نیز باید به دولت کمک کنند تا مشکلات جامعه برطرف شود./ایرنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

ریگا انلاین |