شما اینجا هستید
اجتماعی » طرح نهضت ملی مسکن فرصت خوبی برای خانه دار شدن مردم است

 استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در پیگیری حقوق مردم تعارف ندارم، گفت: طرح نهضت ملی مسکن از طرح های اصلی دولت و فرصت مهمی برای خانه دار شدن مردم است، به همین دلیل هیچ کوتاهی در اجرای این طرح را قبول نخواهم کرد.

محمدطیب صحرایی روز یکشنبه در جلسه بررسی آخرین وضعیت پیشرفت طرح نهضت ملی مسکن در استان کرمانشاه با حضور سرپرست معاونت عمرانی استانداری و مدیران راه و شهرسازی استان، اظهار داشت: متولیان این حوزه باید به سرعت، زمین لازم برای اجرای طرح را تامین کنند سپس تسریع در اجرای ساخت و ساز را جزو دغدغه ها و اولویت های مهم خود بدانند.

وی با تاکید بر تعیین زمانبندی مشخص برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان تصریح کرد: به هیچ عنوان کوتاهی در تامین زمین و اجرا را نمی پذیرم و هرگونه عدم پیشرفت در این زمینه باید به سرعت جبران شود.

استاندار کرمانشاه با اشاره به برنامه ساخت ۱۱۹ هزار واحد در استان تاکید کرد: قرار است که این تعداد واحد ظرف مدت چهار سال ساخته و اجرا شود بنابراین هر گونه عدم پیشرفت مناسب، هم در تامین زمین و هم در اجرا باید به‌سرعت جبران شود.

صحرایی تاکید کرد: هر مانعی در تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن در استان باید در کمترین زمان ممکن حل و به نتیجه قطعی برسد تا در فرصت باقیمانده مراحل ساخت و ساز هم با جدیت تکمیل و واگذاری به متقاضیان انجام شود.

وی بیان داشت: در این زمینه هم اولویت کاری با در شهرستان هایی است که اجرای طرح نهضت ملی مسکن در آنها پیشرفت مناسبی ندارند تا در استان به تعادل و توازن در ساخت و سازها برسیم و طرح، طبق یک برنامه با زمانبندی مشخص به اتمام برسد./ ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

ریگا انلاین |