شما اینجا هستید
اجتماعی » امسال ۹۹۰ کرمانشاهی عازم حج تمتع می‌شوند

 

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه از اعزام ۹۹۰ کرمانشاهی به حج تمتع امسال خبر داد.

سعید کریمی خو ، بااشاره به قطعی شدن ظرفیت اعزام حجاج کرمانشاهی به حج تمتع، اظهار کرد: ۹۹۰ کرمانشاهی در قالب هفت کاروان به حج تمتع امسال اعزام خواهند شد.

وی تصریح کرد: از این تعداد سه کاروان شامل کاروانهای ۱۸۰، ۱۳۵ و ۹۰ نفره از اهل تشیع و چهار کاروان شامل دو کاروان ۱۸۰نفره، یک کاروان ۱۳۵ نفره و یک کاروان ۹۰ نفره از اهل تسنن خواهند بود.

مدیر حج و زیارت استان اضافه کرد: تاکنون تمام ظرفیت کاروان‌های اهل تسنن و ۹۵ درصد ظرفیت کاروان‌های اهل تشیع پر شده است.

وی یادآور شد: به منظور تکمیل ظرفیت کاروان‌های اهل تشیع، از دیروز طی فراخوانی از دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع تا تاریخ ۲۰ فروردین سال ۱۳۸۶ خواسته شده تا برای ثبت نام اقدام کنند.

کریمی خو در ادامه گفت: دو کاروان ۱۸۵ و ۱۳۵ نفره اهل تشیع استان کرمانشاه در حج امسال مدینه قبل و مابقی کاروان‌ها مدینه بعد خواهند بود.

مدیر حج و زیارت استان کرمانشاه از آغاز کلاس‌های آموزشی کاروان های اعزامی کرمانشاه به حج تمتع ۱۴۰۲ هم خبر داد و گفت: این دوره‌های آموزشی در ماه مبارک رمضان هم ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اعزام زائرین حج تمتع کرمانشاه از اواخر خرداد آغاز می‌شود، در خصوص نحوه اعزام زائرین هم گفت: باتوجه به اینکه احتمالا باند فرودگاه کرمانشاه برای پرواز حجاج آمادگی نداشته باشد، از فرودگاه امام (ره) تهران اعزام‌ها انجام می‌گیرد./ایسنا کرمانشاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

ریگا انلاین |