شما اینجا هستید
اجتماعی » سامانه بارشی کرمانشاه تقویت شد/ صدور هشدار نارنجی هواشناسی

 

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه از تقویت سامانه بارشی که از فردا (۱۹ اردیبهشت) کرمانشاه را تحت تاثیر قرار می‌‎دهد و صدور هشدار سطح نارنجی خبر داد.

سعید قاسمی ، با اشاره به سامانه بارشی که از(سه شنبه) جو استان را تحت تاثیر قرار می‌دهد، گفت: بررسی نقشه‌ها تا این لحظه حاکی از تقویت این سامانه و افزایش بارش حاصل از آن است.

وی با بیان اینکه پیک بارش ناشی از این سامانه را از عصر فردا تا ظهر روز چهارشنبه(۲۰ اردیبهشت) داریم، افزود: این موج از بعدازظهر چهارشنبه از کرمانشاه خارج خواهد شد.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان کرمانشاه یادآور شد: عمده بارش این سامانه را در نواحی شمالی و شرقی استان از جمله شهرستان‌های پاوه، روانسر، جوانرود، اسلام آبادغرب، دالاهو، صحنه، کنگاور، هرسین، سنقر و خود کرمانشاه خواهیم داشت.

به گفته قاسمی، پیک بارش منطقه شمال استان در نواحی اورامانات بین ۳۰ تا ۴۰ میلی‌متر و پیک نواحی شرقی بین ۱۵ تا ۲۰ میلی‌متر پیش‌بینی شده است.

وی رگبار باران، رعد و برق، باد و تگرگ، صاعقه و آبگرفتگی معابر را از پیامدهای احتمالی این سامانه ناپایدار دانست و گفت: احتمال خسارت به باغات استان نیز وجود دارد./ایسنا کرمانشاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

ریگا انلاین |