شما اینجا هستید
اجتماعی » پلیس کرمانشاه استخدام می‌کند

 

رئیس مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان گفت: پلیس کرمانشاه به منظور فراهم آوردن زمینه انتخاب پلیس مقتدر و به منظور تحقق و تامین سهمیه جذب نیروی انسانی استان از میان داوطلبان مرد در مقطع افسری دانش آموخته استخدام می‌کند.

سرهنگ «رضا محمدی» روز پنجشنبه  اظهار داشت: پلیس های فتا، راهور، امنیت اقتصادی و اداره کل مالی انتظامی استان از میان افراد داوطلب در مقطع کارشناسی و به صورت محدود کارشناسی ارشد، نیروهای واجد شرایط را جذب خواهند کرد.

وی ادامه داد: رشته های مورد نیاز برای حضور در پلیس فتا شامل مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی کامپیوتر و it مدیریت، راهنمایی و رانندگی (راهور) شامل مهندسی کامپیوتر گرایش نرم افزار، مهندسی عمران و مهندسی مکانیک می باشد.

محمدی تصریح کرد: رشته های مورد نیاز برای حضور در پلیس امنیت اقتصادی هم شامل اقتصاد و علوم اقتصادی، مدیریت و حسابداری و مهندسی و همچنین رشته های مورد نیاز برای اداره کل مالی انتظامی استان شامل حسابداری، حسابرسی، مدیریت دولتی و مدیریت مالی می شود.

این مقام انتظامی ادامه داد: استخدام افراد واجد شرایط به صورت پیمانی پنج ساله می باشد و افراد متقاضی جذب، باید دارای مدرک کارشناسی در یکی از دانشگاه های سراسری، آزاد، پیام نور، غیرانتفاعی و علمی کابردی با حداقل سن ۲۲ و حداکثر ۲۶ و کارشناسی ارشد حداقل سن ۲۴ و حداکثر ۲۸ سال باشند.

وی با بیان اینکه معدل مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد افراد متقاضی استخدام باید حداقل ۱۴ باشد، گفت: قد این افراد هم متانسب با وزن حداقل ۱۷۰ سانتی متر باشد./ایرنا کرمانشاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

ریگا انلاین |