شما اینجا هستید
اجتماعی » برگزاری ۳۰ اردوی جهادی دانشجویی در قالب قرارگاه عهد خدمت کرمانشاه

 

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه، از برگزاری اردوی جهادی و خدمت‌رسانی دانشجویان دانشگاه استان در مناطق محروم شهری و روستاهای سراسر استان خبر داد

قاسم امجدیان، فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه امروز در کرمانشاه، اظهار کرد: برگزاری اردوهای جهادی در سال‌های اخیر این باور را ایجاد کرده که جریان دانشجویی علاوه بر فعالیت‌های علمی، پژوهشی و تحصیلی می‌تواند با کارهای جانبی و فوق برنامه در راستای تحقق بخشی به اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی نظیر خدمت‌رسانی به مردم کم توان، فقرزدایی از جامعه و استفاده از نتایج و تخصص علمی جامعه دانشگاهی عمل کند.

وی ادامه داد: در همین راستا ۱۴۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های سراسر استان در قالب ۱۵ تیم طی تابستان سال جاری به مناطق محروم و روستاهای مختلف اعزام می‌شوند.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان کرمانشاه امیدبخشی و رسالت تبیین را از جمله مهمترین اهداف و دستاوردهای دانشجویان در این اردوهای جهادی عنوان کرد و افزود: ارائه خدمات درمانی، پیگیری مطالبات مردم روستا، خدمات عمرانی، آموزشی، مشاوره خانواده و فرهنگی از جمله خدمات ارائه شده توسط دانشجویان است.

وی در پایان، گفت: اردوهای جهادی یکی از رویش‌های مولد انقلاب اسلامی در جهت خودسازی فردی و اجتماعی دانشجویان، کسب تجارب جدید، برجسته سازی و شکوفایی توانایی و تقویت کار جمعی ست و همین امر موجب برنامه‌ریزی گسترده جهت حضور دانشجویان استان کرمانشاه در این اردوها بوده است. /فارس کرمانشاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

ریگا انلاین |