شما اینجا هستید
اجتماعی » آماده‌باش ۴۹ تیم برای اجرای راهداری زمستانی در کرمانشاه

 

به گزارش ریگا انلاین به نقل از ایرنا

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از آمادگی و استقرار اکیپ‌ها و تجهیزات راهداری در راهدارخانه‌های استان برای بارش برف و باران خبر داد، گفت: ۴۵۰ نفر نیروی راهداری در قالب ۴۹ تیم با ۴۸۱ دستگاه انواع ماشین آلات این اداره کل آماده خدمات‌رسانی در طرح راهداری زمستانی هستند.

سیدشهرام کهریزی روز دوشنبه  از برنامه ریزی و تمهیدات لازم برای اقدام به موقع در بحران ها و عملیات های راهداری احتمالی در زمستان سال جاری خبر داد.

وی گفت: ۴۶ راهدارخانه در جاده های استان آماده انجام عملیات برف‌روبی هستند و ۴۴ هزار تن شن و نمک در این راهدارخانه ها انبار نیز شده است.

کهریزی در ادامه هدف از این برنامه‌ریزی ها و تمهیدات را تردد ایمن و روان در زمان بارش برف و باران در سطح استان اعلام کرد و گفت: ایمنی تردد کاربران جاده‌ای و مسافرت بدون خطر مسافران در اولویت این اداره کل قرار دارد.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه تاکید کرد؛ تلفن گویای ۱۴۱ این اداره کل به‌صورت شبانه‌روزی پاسخگوی آخرین وضعیت و اطلاعات راه‌های کشور است و کاربران جاده‌ای که قصد سفر دارند می توانند با تماس از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند.

استان کرمانشاه با بیش از ۲ میلیون نفر جمعیت بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد./ایرنا کرمانشاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

ریگا انلاین |