شما اینجا هستید
اجتماعی » آتش‌سوزی‌های منطقه اورامانات در آینه آزمون تطبیقی

بهمن کریمی خبرنگار ریگا انلاین

آتش‌سوزی‌های منطقه اورامانات در آینه آزمون تطبیقی
بحران‌ها جزئی جدایی‌ناپذیر از حیات بشری هستند که به‌ صورت غیرقابل‌پیش‌بینی رخ داده و سیستم را با مسائل عدیده‌ای مواجه می‌نمایند.
آتش‌سوزی یکی از این بحران ها است که همواره خسارت فراوانی را به جوامع در بخش‌های مختلف اقتصادی، زیست محیطی و حتی تلفات انسانی وارد می‌کند.
لازمه عبور موفقیت‌آمیز از این بحران و سایر بحرانها، اقدام عالمانه و پیشگیرانه توسط سیستم‌های درگیر است و اگر بخواهیم مقایسه گذرایی از آتش سوزی های امسال منطقه اورامانات با سال های گذشته از نظر میزان خسارات به جامعه در بخش های مختلف داشته باشیم، آتش سوزی درسال‌های گذشته بیشترین زمان وهزینه وخسارت رادر بخش های مختلف انسانی، اقتصادی، زیست محیطی و… وارد می نمود که نمونه بازر آن می توان به آتش سوزی سال ۹۹ در منطقه حفاظت شده بوزین و مرخیل و دریاب که منجر به شهادت تعدادی ازهمشهریان عزیزبودیم اشاره کرد.
اما آتش سوزی امسال با حضور ومدیریت جهادی وپیگیری های حاج رستگار یوسفی نماینده ساعی و خستگی ناپذیر اورامانات در کمترین زمان وبدون تلفات انسانی در حال مهارشدن است.
پیگیرهای حاج رستگار یوسفی به عنوان نماینده مجلس نه تنها در بحران ها بلکه در حوزه های مختلف بارقه ای از امید را به جامعه اورامانات باز گردانده است واین یعنی انتخاب شایسته.
یاددشت

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

ریگا انلاین |