شما اینجا هستید
آرشیو هفته نامه » استاندار کرمانشاه: دیدارهای مردمی، مؤثرترین شیوه خدمت‌رسانی است

منبع : ایسنا

استاندار کرمانشاه در دیدار چهره به چهره با شهروندان، دیدارهای مستقیم و بی‌واسطه با مردم را مؤثرترین شیوه برای پیگیری مطالبات و درخواست‌های آنان دانست و بر تداوم این برنامه‌ها تأکید کرد.

به گزارش رپز پنجشنبه ا، منوچهر حبیبی در استانداری، میزبان جمعی از شهروندان استان بود و در فضایی صمیمی به صورت چهره‌به‌چهره به درخواست‌ها و دغدغه های آنان رسیدگی کرد؛ دغدغه هایی که عمدتا از جنس رونق کسب و کار و سرمایه گذاری برای تولید بود.

در این دیدار، مردم مشکلات و دغدغه‌های خود را در زمینه‌های مختلف از جمله اقتصادی، معیشتی، کشاورزی، مالیاتی و اشتغال مطرح کردند و استاندار کرمانشاه پس از شنیدن سخنان مراجعان، دستورات لازم را برای بررسی و رفع سریع مشکلات صادر کرد.

به منظور بررسی دقیق‌تر درخواست‌ها، جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط از جمله سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه، مدیرکل حوزه استاندار، مدیران کل بازرسی استانداری، جهاد کشاورزی، امور مالیاتی، میراث فرهنگی، همچنین مدیران و نمایندگان بانک‌ها نیز در این دیدار حضور داشتند و پیرو دستور استاندار، پاسخگوی مراجعان بودند.

حبیبی در حاشیه این دیدار با تأکید بر اهمیت ارتباط مستقیم مدیران با مردم گفت: دیدارهای مردمی یکی از مؤثرترین شیوه‌های خدمت‌رسانی است و موجب می‌شود مسائل و دغدغه‌های مردم بدون واسطه به اطلاع مدیران برسد. دستگاه‌ها موظفند نتیجه پیگیری‌ها را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مردم اعلام کنند.

وی افزود: هدف از برگزاری این جلسات، ایجاد اعتماد عمومی و تسهیل روند رسیدگی به مطالبات مردمی است و این دیدارها به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

ریگا انلاین |