
منبع : ایسنا
رییس اتحادیه هتلداران استان کرمانشاه با اشاره به مشکلاتی که جامعه هتلداران کرمانشاه با آن مواجهاند، گفت: سال پرچالشی را برای هتلداران پیش رو داریم.
آرش یزدانفر ا، با اشاره به شرایط نامناسب این روزهای هتلداران کرمانشاه، اظهارکرد: علیرغم اینکه پیشبینی میشد با شروع فصل تابستان و شرایط آرام حاکم بر کشور، حوزه گردشگری رونق بگیرد و سفرها افزایش پیدا کند، اما متاسفانه تا به این لحظه هیچ بهبود وضعیتی برای هتلها رخ نداده است.
وی افزود: طبق آخرین آماری که از جامعه هتلداران کرمانشاه گرفتهایم، ضریب اشغال تخت هتلهای استان تنها حدود ۲۵ درصد است که نشان میدهد برخلاف انتظارها، هنوز موج مسافران وارد استان ما نشده است.
رئیس اتحادیه هتلداران کرمانشاه با تاکید براینکه هتلهای استان شرایط مناسبی را سپری نمیکنند، تصریح کرد: با توجه به این شرایط برخی از هتلهای استان در حال تعطیل شدن هستند.
وی اضافه کرد: در ایامی که اوج سفرهای زیارتی به عتبات عالیات است، نه تنها هتلهای کرمانشاه بلکه هتلهای قصرشیرین هم روزهای خلوتی را سپری میکنند.
یزدانفر خاطرنشان کرد: در سالهای گذشته با تلاشهای زیاد چند هتل از مجموع یازده هتل قصرشیرین پس از سالها رکود و تعطیلی دوباره به چرخه فعالیت بازگشتند، اما اکنون همان چند هتل هم دوباره در حال تعطیل شدن هستند.
وی با تاکید براینکه در چنین شرایطی دولت باید از هتلداران حمایت کند، عنوان کرد: متاسفانه وزارت میراث فرهنگی سیاستی منفعلانه را نسبت به جامعه هتلداران اتحاذ کرده و هیچ کمکی چه در بحث امهال تسهیلات و چه تمدید مهلت پرداخت بیمه تامین اجتماعی به ما نکرده است.
رئیس اتحادیه هتلداران کرمانشاه در ادامه یکی از معضلاتی که گریبانگیر هتلداران شده را خانه مسافرهای غیرمجاز عنوان کرد و گفت: هر چند همه ارگانها برای ساماندهی این وضعیت پای کار هستند، اما به هر دلیلی تاکنون برای برخورد با این واحدهای غیرمجاز کاری از پیش نبردهاند که ضروری است در این زمینه چارهاندیشی شود.
- امیر ابراهیمی
- کد خبر 29016
- بدون نظر
- پرینت





