شما اینجا هستید
ایران » استخرهای کرمانشاه بازگشایی می‌شوند

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش وجوانان استان کرمانشاه گفت: براساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، استخرها در مناطق زرد می توانند بازگشایی شوند.

جلال عزیزی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به زرد شدن وضعیت کرمانشاه بلحاظ شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، استخرها در مناطق زرد مجاز به ادامه فعالیت هستند.

وی تصریح کرد: از اسفند سال گذشته که بیماری کرونا شیوع پیدا کرد، تاکنون فعالیت تمام استخرها کرمانشاه بجز در مقطعی یکی دو هفته ای تعطیل بوده و خسارت زیادی را متحمل شده اند.

معاون ورزش و جوانان کرمانشاه اضافه کرد: در شرایط فعلی که اکثر شهرستانهای استان در وضعیت زرد بلحاظ شیوع بیماری کرونا قرار دارند، استخرها در مناطق زرد مجاز به ادامه فعالیت هستند.

وی خاطرنشان کرد: به روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های زرد استان ابلاغ کرده ایم که با اخذ مجوز از ستاد مقابله با کرونای شهرستان خود می توانند مجوز فعالیت استخرها را صادر کنند.

عزیزی تاکید کرد: البته طبق دستورالعمل ها استخرها تنها می توانند با ۵۰ درصد ظرفیت خود و رعایت کامل پروتکل های بهداشتی فعالیت داشته باشند و تیم های بازرسی هم نظارت کاملی بر فعالیت آنها خواهند داشت.

وی در ادامه در تشریح  آخرین وضعیت فعالیت سایر رشته های ورزشی هم گفت: رشته های ورزشی انفرادی که از خرداد فعالیتشان از سرگرفته شد، کماکان به فعالیت خود ادامه می دهند و مشکلی از نظر ادامه فعالیت ندارند، اما رشته های پربرخورد همچنان منع فعالیت دارند و مجاز به از سرگیری فعالیت نیستند./ایسنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

ریگا انلاین |