شما اینجا هستید
اورامانات » بی مهری پرسنل عکس برداری بیمارستان امام حسین کرمانشاه با بیمار جوانرودی

مصطفی محمدی زاده بیمار جوانرودی در تاریخ ١٣٩٩/٠٧/١٩ جهت عکس ام آر آی که توسط دکتر نظر پور توصیه شده بود به بیمارستان امام حسین مراجعه میکند.
محمدی زاده میگوید ساعت ١٠همان روز به قسمت پذیرش آن واحد مراجعه نمودم که اعلام کردند باید ساعت ١١شب مراجعه کنید . من هم با توجه به شرایط روحی نامناسب و سن بالا و اینکه کیلومترها راه آمده بودم گفتم که نمیتونم تا آن ساعت بمانم و درخواست کردم که تایم را برایم تغییر دهند .
در جواب من گفتند که ساعت ٧ صبح روز ١٣٩٩/٠٧/٢٠ یعنی روز بعدش مراجعه کنم که کار من را انجام دهند و من با نا امیدی به جوانرود برگشتم و روز بعد با ماشین دربستی خودم را راس ساعت به بیمارستان رساندم ولی باز هم از پذیرش من امتناع کردند و گفتند باید برگردی و ساعت ٨ شب بیای و هرچه التماس کردم که خودتان این تایم را به من اعلام کردید ولی توجهی نکردند و به من گفتند اگر نمیتوانید بیایید باید به صورت تعرفه آزاد عکس بگیری که آن هم هزینه اش ٣٠٠هزار تومان است .
محمدی زاده میگوید باز هم حاضر بودم که مبلغ فوق را در قبال دریافت رسید پرداخت کنم که کارم انجام شود اما باز قبول نکردند و با ناراحتی گفتند که اصلا انجام نمیدهیم برو ساعت ٨شب بیا تا به صورت آزاد انجام شود.
محمدی زاده میگوید بعد از نا امیدی از بیمارستان امام حسین به درمانگاه افق واقع در پارکینگ شهرداری مراجعه نمودم و با مبلغ ٢٠هزار تومان و در عرض نیم ساعت از من عکس ام آر آی گرفتند.
حال سوال اینجاست چرا مسئولان دانشگاه علوم پزشکی نظارت کافی را بر روی پرسنل بیمارستان فوق انجام نمیدهند که اینچنین اتفاقاتی دیگر تکرار نشود
صمنا اگر مسئولین دانشگاه آدرس و شماره این شخص را بخواهند در دفتر این نشریه موجود است./ریگا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

ریگا انلاین |