شما اینجا هستید
اجتماعی » کره جنوبی نگران افزایش میزان اعتیاد در میان نوجوانان

 

«یون سوک یول» رئیس جمهور کره جنوبی روز سه شنبه متعهد شد جرایم مرتبط با مواد مخدر را ریشه کن کند و افزود توزیع گسترده مواد مخدر در میان نوجوانان بسیار شوکه کننده است.

به نقل از خبرگزاری یونهاپ، یون این اظهارات را در جریان برگزاری جلسه ای با حضور اعضای کابینه این کشور بیان کرد و افزود: تعداد جرائم مربوط به مواد مخدر در این کشور در حال افزایش است و برای نخستین بار این رقم از ۲۰ هزار مورد فراتر رفته است.

یون این اظهارات را در جلسه کابینه مطرح کرد و گفت که جرایم مواد مخدر در حال افزایش است و انتظار می رود.

وی تصریح کرد: موضوع بسیار تکان دهنده ترین این است که مواد مخدر به طور گسترده ای بین نوجوانان در کره جنوبی در حال توزیع است که نسل آینده این کشور را به خود اختصاص می دهد.

رئیس جمهوری کره جنوبی تصریح کرد تمام مسئولین و مقامات باید با همکاری یکدیگر برای ریشه کن کردن جرایم مربوط به مواد مخدر که این ملت را به سوی ویرانی می کشاند مبارزه کنیم.

یون افزود: تا ۱۰ سال پیش، کره جنوبی به دلیل نظارت شدید و تلاشهای بی وقفه سازمانها، مراکز، نیروهای پلیس، مقامات بهداشتی، گمرک و گارد ساحلی یکی از پاک ترین کشورها در زمینه مواد مخدر بود.

اما در نتیجه غفلت مقامات دولتی، افزایش جرایم مربوط به مواد مخدر نه تنها سلامت و ذهن مردم را هدف قرار داده است، بلکه سبب نابودی رویاها و امید نوجوانان نیز می شود./ایرنا کرمانشاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

ریگا انلاین |