شما اینجا هستید
اجتماعی » مراقب موسسات غیرمجاز “پرستاری در منزل” باشید

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از مردم خواست مراقب موسسات غیرمجاز “پرستاری در منزل” باشند و خدمات مورد نیاز را تنها از شرکتهای مجاز بگیرند.

 رضا پورمیرزا با بیان اینکه مراقبت پرستاری در منزل به مجموعه خدمات پرستاری به مددجویان در منزل در تداوم مراقبت بیمارستانی اطلاق می شود که زیر نظر پزشک و توسط کارشناسان پرستاری ارائه می گردد، عنوان کرد: شرکتهای پرستاری در منزل که مجوز لازم را از معاونت درمان دانشگاه کسب کرده اند و تحت پایش و رصد معاونت درمان هستند، می توانند کار پرستاری در منزل را انجام دهند.

وی از مردم خواست جهت رفع نیازهای مراقبت در منزل خود فقط از شرکت های مجوز دار دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خدمات بگیرند.

پورمیرزا ادامه داد: در پایش و رصد فعالیت عده ای سود جو در فضای مجازی دیده شده که افراد فاقد صلاحیت علمی و قانونی اقدام به تبلیغ و انجام خدمات غیراستاندارد پزشکی می کنند که بعضا حتی مدرک تحصیلی مرتبط را ندارند و می توانند آسیب های جبران ناپذیری به سلامتی افراد وارد آورند و از نظر قانونی و امنیتی مجوز ورود به منزل را ندارند.

وی افزود: مدیریت پرستاری و اداره نظارت بر درمان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این رابطه پایش های مستمری انجام می دهد و پس از معرفی افراد خاطی به دستگاه قضا با آنها برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.

وی تصریح کرد: مردم جهت دریافت اطلاعات شرکت های مجوز دار از شماره تلفن ۴۱۰۰ معاونت درمان اطلاعات دقیق را کسب و شکایات خود را از افراد سودجو و متخلف به این شماره اطلاع دهند./ایسنا کرمانشاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

ریگا انلاین |